Postanowienia noworoczne - schudnę i zadbam o kondycję

POSTANOWIENIA NOWOROCZNE - SCHUDNĘ I ZADBAM O KONDYCJĘ!

Początek Nowego Roku to doskonała okazja do zmian. Okres ten sprzyja refleksji nad własną figurą i zdrowiem. Wśród najczęściej wybieranych postanowień noworocznych, Polacy planują schudnąć, rzucić nałogi, zadbać o zgrabną sylwetkę i poprawić kondycję, poprzez częstsze uprawianie sportów. Co zrobić, by osiągnąć sukces? Oto kilka sposobów, jak dotrzymać  noworocznych postanowień.

Najważniejsze jest to, by odpowiednio określić cele, które chce się osiągnąć, oceniając odpowiednio swoje możliwości. Nie wymagajmy od siebie zbyt dużo. Lepiej zaplanować jedną lub dwie zmiany, niż obiecać sobie wiele,  a potem ich nie dotrzymać. Nawet małe sukcesy mogą być dla nas dużą przyjemnością i zachęcą do dalszych zmian.

Postanowienia muszą być mierzalne i konkretnie umiejscowione w czasie. Nie wystarczy, że obiecamy sobie więcej ćwiczyć czy częściej uprawiać sport, trzeba określić np. raz w tygodniu będę pływać min. 30 min, do czerwca schudnę 5 kg lub nie będę jeść już po 18.00.

Tak sformułowane i dobrze przemyślane postanowienia warto zapisać. Można umieścić je w terminarzu, którego codziennie używamy, ale również można wywiesić taką listę na drzwiach lodówki, w samochodzie, przy komputerze. Będzie to dodatkowa motywacja i przypomnienie.

Dobrym sposobem w osiągnięciu noworocznych celów jest zaplanowanie ich wspólnie z drugą osobą. Na pewno regularny ruch np. wspólne uczestnictwo w zajęciach Aqua Aerobiku, przychodzenie na basen razem ze znajomym lub wycieczki rowerowe w gronie przyjaciół, będą łatwiejszym celem łatwiejszym do osiągnięcia  niż walka w pojedynkę. Wsparcie otoczenia to bardzo ważny czynnik do osiągnięcia sukcesu i liczy się ono szczególnie w chwilach zwątpienia.

A co zrobić, gdy zdarzyła się chwila słabości i zboczyliśmy z obranej drogi? W pierwszej chwili przychodzi myśl, że nie ma to już sensu i nie ma co dalej się starać. Ale jest to bardzo błędne myślenie, bo przecież krótkotrwałe, niewielkie zaniechanie nie oznacza, że wszystko legło w gruzach - cel wciąż jest dla nas osiągalny. Trzeba zacząć jeszcze raz, nie zrażając się chwilą zwątpienia, bo przecież kilka zjedzonych ciastek lub brak aktywności fizycznej w danym tygodniu nie oznacza, że ponieśliśmy całkowitą porażkę. Nie tylko siła woli, ale także wyrozumiałość dla samego siebie pozwolą wyjść z impasu i zrobić kolejny krok w stronę sukcesu. Powodzenia!



I 24 Godzinny Ultramaraton Pływacki
GODZINY OTWARCIA
Baseny
Pon. - Niedz. 6:00 - 22:00
Kasa wejściowa czynna do 21.00
Sauny
Pon. - Pt. 16:00 - 22:00
Sob. - Niedz. 8:00 - 22:00
Bar
Pon. - Sob. 10:00 - 20:00
Niedz. 10:00 - 18:00
Sklepik sportowy
Pon. - Pt. 13:00 - 20:00
So. - Niedz. 11:00 - 20:00
Salon masażu
Pon. - Sob. od 9:00 do ost. klienta
Sobota i inne godziny po wcześniejszej rejestracji
Siłownia GRANIT GYM
Pn., Śr., Pt. 07:00 - 21:00
Wt., Czw. 09:00 - 21:00
Sb., Nd. 10:00 - 18:00

Aktualności
Znajdź nas na Facebooku
Pogoda Strzelin z serwisu
Kalendarz wydarzeń w Aquaparku
Oct 2017
PnWtSrCzPtSoNd
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30313233